موردی برای نمایش وجود ندارد.
ترتیب نمایش:

بسته های ترکیبی فوراور

بسته های ترکیبی فوراور

بسته های ترکیبی فوراور لیوینگ

کمپانی فوراور با سابقه ی درخشان علاوه بر داشتن محصولات به صورت تک برای مشکلات مختلف در زمینه های آرایشی، بهداشتی و درمانی، جهت راحتی مشتریان پکیج های ترکیبی خود را روانه بازار کرده است.

 این بسته ها شامل تعدادی از محصولات هستند و نکته قابل توجه در آنها مناسب بودن و تخفیف جمعی که شامل آنها شده است میباشد.

انواع پکیج ها و بسته های ترکیبی فوراور

  1. پکیج های مصارف شخصی و بهداشتی:

پک محصولات سلامتی فوراور forever packs

این بسته ترکیبی شامل محصولات مربوط به مراقبت شخصی و سلامتی هستند که نیاز روزانه افراد را به محصولات فوراور پاسخگو میباشند. مانند پکیج های کمبو پک و یا پکیج های تاچ.

  1. پکیج های مصارف روزانه و خوراکی ها:

پک محصولات ویتال فوراور لیوینگ

 که در قالب مکمل های غذایی بوده و شامل مواد مغذی برای بدن هستند که در پیشگیری از بیماری ها و سلامت فرد مورد استفاده قرار می گیرند.

این بسته ترکیبی شامل پکیج های ویتال می باشند و می توانند در یک دوره مورد استفاده ی فرد باشند و منجر به حفظ سلامتی فرد شوند. 

  1. پکیج های تناسب اندام:

پک تناسب انئام در 9 روز فوراور لیوینگ

 دسته ی سوم از بسته های ترکیبی فوراور، پک های تناسب اندام هستند که شامل بسته ها و پکیج های 9 روزه، 15 روزه و یک ماهه می شوند. این پکیج ها همچنین شامل برنامه ی غذایی

و ورزشی خاصی در طول روز می باشند که به سه دسته ی مبتدی، متوسط و پیشرفته تقسیم میشوند که تفاوت اصلی در سبک و مدل ورزش روزانه است.

به طور کلی می توان گفت بسته های ترکیبی فوراور در جهت حفظ سلامتی و کمک به فرد برای رسیدن به وزن ایده آل و داشتن تناسب اندام بوده و موجب می شود بدن افراد به طور کامل سم زدایی و پاکسازی شود.

پیشنهاد کمپانی فوراور در رابطه با استفاده از بسته های ترکیبی تناسب اندام و مکمل های غذایی این است که حداقل هر فرد سالی یک بار از آن ها جهت حفظ سلامتی استفاده نماید.

 استفاده از بسته های مصارف شخصی با توجه به نیاز هر شخص بوده و در این خصوص اگر نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی داشتید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی و رفع نیازهای شما هستند.

...FOREVER WITH YOU

دسته‌بندی